Meest gestelde vragen
Wat is de levertijd?
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst, worden het zelfde dag overhandigd aan de vervoerder vanuit ons magazijn.
Bestellingen die op werkdagen vóór 23:59 uur worden geplaatst, worden de volgende dag voor 10:00 uur overhandigd aan de vervoerder vanuit ons magazijn.
De levertijd is doorgaans 1-2 werkdagen binnen Nederland en België. Houd er rekening mee dat de exacte levertijd kan variëren afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.Â
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen! Om je een idee te geven van wanneer je jouw pakketje kunt verwachten, hebben we hieronder een handig overzicht gemaakt:
| Besteldag | Verwachte bezorgdag |
|---|---|
| Maandag vóór 17:00 uur | Dinsdag of woensdag |
| Dinsdag vóór 17:00 uur | Woensdag of donderdag |
| Woensdag vóór 17:00 uur | Donderdag of vrijdag |
| Donderdag vóór 17:00 uur | Vrijdag of zaterdag |
| Vrijdag vóór 17:00 uur | Dinsdag of woensdag |
| Zaterdag | Dinsdag of woensdag |
| Zondag | Dinsdag of woensdag |
Bestellingen geplaatst op vrijdag vóór 20:00 uur worden in de meeste gevallen op dinsdag bezorgd. In een enkel geval, afhankelijk van de drukte bij onze bezorgpartners, kan dit woensdag worden.Â
Verzendkosten:
Wij maken gebruik van de verzendservice van DHL & Ampére-PostNL en hanteren de verzendkosten zoals vermeld op DHL & Postnl.nl
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen op locatie of in een winkel. Wij verzenden al onze bestellingen rechtstreeks vanuit ons centrale magazijn om een snelle en efficiënte levering te garanderen. Â
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt op dit moment bij ons veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethoden:Â
- iDEAL: Voor klanten met een Nederlandse bankrekeningÂ
- Bancontact: Voor klanten met een Belgische bankrekening
- Creditcard: Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express
- PayPal.Â
Ruilen & Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?Â
Ja, je hebt het recht op de wettelijke 14 dagen bedenk tijd. Je kunt je bestelling alleen retourneren als de producten ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling via een paar simpele stappen retourneren
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?Â
Wij streven ernaar alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en verzenden, is het niet altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Bestellingen komen in onze centrale magazijn aan en worden daar centraal verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de mail info@surocs.com als je een wijziging wilt doorvoeren. We zullen ons best doen om je te helpen, mits de bestelling nog niet is verzonden.Â
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?Â
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren, mits het een PostNL bezorging is je een bezorgvoorkeur hebt ingesteld, wordt het op je voorkeurs locatie bezorgd. Indien dit niet mogelijk is, wordt er meestal een bericht achtergelaten in je brievenbus met instructies over waar en wanneer je het pakket kunt ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. Je kunt de status van je levering altijd volgen via de track & trace code om te zien waar je pakket zich bevindt.Â
Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan het verpakken van je bestelling. Mocht je bestelling onverhoopt beschadigd aankomen, neem dan direct contact met ons op (binnen 24 uur na ontvangst) met foto's van de beschadigde verpakking en producten. We zullen zo snel mogelijk een passende oplossing bieden, zoals het kosteloos vervangen van de beschadigde producten of een gedeeltelijke vergoeding.