Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Bestellingen op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag overhandigd aan de vervoerder vanuit ons magazijn.

Bestellingen op werkdagen vóór 23:59 uur worden geplaatst, worden de volgende dag voor 10:00 uur overhandigd aan de vervoerder vanuit ons magazijn.

De verzending is doorgaans 1-2 werkdagen binnen Nederland en België. Houd er rekening mee dat de exacte bezorging kan variëren afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst. hoeveelheid je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen! Om je een idee te geven van wanneer je jouw pakketje kunt verwachten, hebben we hieronder een handig overzicht gemaakt:

Besteldag Verwachte bezorgdag
Maandag vóór 17:00 uur Dinsdag of woensdag
Dinsdag vóór 17:00 uur Woensdag of donderdag
Woensdag vóór 17:00 uur Donderdag of vrijdag
Donderdag vóór 17:00 uur Vrijdag of zaterdag
Vrijdag vóór 17:00 uur Dinsdag of woensdag
Zaterdag Dinsdag of woensdag
Zondag Dinsdag of woensdag

Bestellingen geplaatst op vrijdag vóór 20:00 uur worden in de meeste gevallen op dinsdag bezorgd. In een enkel geval, afhankelijk van de drukte bij onze bezorgpartners, kan dit woensdag worden. 

Verzendkosten:

Wij maken gebruik van de verzendservice van DHL & Ampére-PostNL en hanteerde de verzendkosten zoals vermeld op DHL & Postnl.nl

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen op locatie of in een winkel. Wij verzenden al onze bestellingen rechtstreeks vanuit ons centraal magazijn om een ​​snelle en goedkope levering te garanderen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt op dit moment bij ons veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL: Voor klanten met een Nederlandse portemonnee
  • Bancontact: Voor klanten met een Belgische aandelen
  • Creditcard: Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express
  • PayPal.

Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Je kunt je bestelling alleen retourneren als de producten ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling via een paar simpele stappen retourneren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Wij streven alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en verzenden, is het niet altijd mogelijk om een ​​bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Bestellingen komen in ons centrale magazijn aan en worden daar centraal verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op via de mail info@surocs.com als je een wijziging wilt doorvoeren. Wij zullen ons het beste doen om je te helpen, mits de bestelling nog niet wordt verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af ​​te leveren, mits het een PostNL bezorging is je een bezorgvoorkeur ingesteld, wordt het op je voorkeurslocatie bezorgd. Als dit niet mogelijk is, wordt het meestal een bericht in je brievenbus met instructies over waar en wanneer je het pakket kunt ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. Je kunt de status van je levering altijd volgen via de track & trace code om te zien waar je pakket zich bevindt.

Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Wij overwegen de grootste mogelijke zorg aan het verpakken van uw bestelling. Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd aankomen, neem dan direct contact met ons op (binnen 24 uur na ontvangst) met foto's van de beschadigde verpakking en producten. Wij zullen zo snel mogelijk een passende oplossing bieden, zoals het kosteloos vervangen van de samengestelde producten of een gedeeltelijke vergoeding.